helgens sista inlägg!

Ville bara säga att detta kan bli helgens sista inlägg eftersom att jag åker imorgon klockan 12 till Linköping och "landar" klockan 3. sen drar vi vidare hem till mormor.. och hon har ju ingen dator precis men eftersom att jag kommer träffa kusin elin så kan de hända att det kommer några inlägg varannan dag men inte varje eftersom att jag är hos mormor. <--- kände dessutom att det blev en lång mening <--- hahahaha, jag tror inte att ni fattar vad jag skrattar åt.
  • skit samma men vi hörs så får ni ha de bäst i lilla skåne :D


Kommentarer
Postat av: elin din kusiin :)

vi ska försöka träffas varje dag så du kan blogga hehe , jag tror vi kommer träffas nu på måndag :)<3

2011-04-16 @ 17:40:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0