Shopping!





Nu hade jag tänkt att visa er lite vad jag har handlat.. okej, det lät inte bra att skriva handla.. skit samma jag mena shoppat. jag köpte inte bara en bikini,magtröja och en blus utan jag köpte även 2 par tygskor som jag ska dansa i och ha till dansföreställningen. det är bra att tänka i förväg! i alla fall, jag skrev ett inlägg ändå fast jag igentligen inte hade tänkt att göra det. men det är ju bara bra ;) nu ska jag inte babbla mer utan vi hörs, kram.

| Bikini - Bikbok - 100 :- |
| Magtröja - Bikbok - 150 :- |
| Blus - Vero Moda - Påskpresent - 249/2 - ungefär 125 :- |


Kommentarer
Postat av: elin

gillar det du har shoppat , och jag har inte alls likadan tröja och bikini ;) juste fan josse du åker på tisdag vi får hitta på något imorgon , puss hej sålänge :)<3

2011-04-24 @ 16:15:11
Postat av: j

jaäätfina kläder och speciellt bikinin:D

2011-04-24 @ 18:48:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0