Before and After

Tänkte köra på lite "before and after" när jag redigerar bilder enkelt. ni kanske undrar vilka program jag använder mig av när jag redigerar, jo jag använder mig av picnik (snabbt,gratis och enkelt) & pixlr. sidorna är gratis att redigera inne på så det är ett plus. jag hade också picasa 3 men den la av helt, varför vet jag inte det var nog något fel på den. aja nu kommer det bilder här under som visar hur jag redigerar,
hoppas att ni gillar det! :)


Canon EOS 550D Picnik - Effects - Boost.

Canon EOS 550D Picnik - Effects - 80 century.


Canon EOS 550D   Picnik - Colors - Temperature


Canon EOS 550D Picnik - Effects - Cross Process

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Imorgon avslutas tävlingen där jag lottar ut hela 3 st örhängen med en äkta påfågel fjäder så var med :D

2011-08-20 @ 20:54:14
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Evah

Jättefina bilder :)

2011-08-28 @ 23:14:28
URL: http://Evaaaahs.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0