EAT IT!

Sorry att jag inte har uppdaterat på hela dagen men jag har haft fullt upp med massa annat, har b.l.a städat och kollat igenom mina betyg. Dessutom har mamma, pappa och jag haft en diskusion angående dem och dem var nöjda o glada! Tycker att jag borde fått bättre i vissa ämen, men men.. jag får ta igen det nästa termin för då jävlar!

VIKTIG INFORMATION
Har fått höra ifrån vissa att det INTE går att kommentera i bloggen, VAFAN?
Jag som har slitit så hårt för att få den snygg och nu går det inte att kommentera.. vad sur jag blir helr seriöst. Har skickat ett mail till tjejen som har gjort designen från själva början och hoppas att hon kan hjälpa mig annars blir jag skit sur! Men nu vet jag varför folk inte kan kommentera när dem vill det, tack för att ni sa till

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0