Monday


Hej mina solstrålar!
Idag tog jag en tripp till stan efter skolan för att köpa lite kläder (kan inte motstå när jag fick 100:- i födesedagspresent). Hade tänkt visa er imorgon vad jag köpte, eller ni kanske lägger märke till den röda stickade tröjan på bilden. Kommer visa den på bättre bild imorgon!

Annars så sitter jag och pluggar, tråkigt jag vet, men vad ska man göra? Har inte så mycket mer att säga, mitt liv är inte speciellt intressant just nu. Ville bara säga till er att ni ä riktigt duktiga som är aktiva inne på min blogg och kommenterar! Det uppskattas verkligen, ska svara på era frågor som ni har ställt i de senaste inläggen, får i så fall bli någon annan dag. Ha en fortsatt trevlig måndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda

Har lite frågor..



Kan du inte göra en video där du visar ditt rum?

Vilka bloggar läser du?

Vilka program tittar du på?

Kan du inte visa vad du fick i födelsedagspresent?

2011-12-06 @ 15:14:25
Postat av: sandra

överfint hår! :)

2011-12-06 @ 16:56:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0