TODAY AND YESTERDAY

HAJ sötnosar!! Imorgon kommer det upp bilder på julklapparna jag lovar, ska ändå dra till nova lund med natalie så efter det kommer det bilder. Har varit hos en tjejkompis med massa andra kompisar, som jag sa vi hade ju "sagan om ringen" maraton. Och det blev inte så lyckat, eller jo klart inte på det sättet utan vi kollade inte på alla filmer, vi pallade inte rättare sagt. Men vi hade det riktigt roligt ♥ Idag så väntar inget mer än en fotbollscup som jag ska spela klockan 6, måste återhämta mig känner jag. Ska ta en snabb dusch nu för jag är helt slut, vi la oss klockan 2 igår och vaknade halv 10 (KILL ME) hahha, men nu ska jag gå, bloggar imorgon!
(såhär såg jag ut igår(filmkvällen)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0