California King Bed

(för er som undrar vad headbandet är ifrån så är den ifrån Intersport, 50:-)
-
Nu var det fredag igen! gud vad härligt, har faktiskt inget planerat i helgen, kanske drar till Mediamarkt och Elgiganten för att kolla på ett stativ jag ska få och ett mobilskal till min arc. Mamma kom nyss hem med matvaror, vi ska nämnligen baka egen PIZZA! mummss... Vad ska ni hitta på i helgen?

ByTheWay: kommer så småning om upp en header snart, kan kanske dröja några veckor, men jag har tröttnat på min sommriga hader så det får bli en antingen nu eller till vintern. Blir snygga foton när det är snöööö ute ;)


Kommentarer
Postat av: Hilda

snälla ha en tävling!!!



Älskar din blogg! :)

2011-12-02 @ 21:26:21
Postat av: Anonym

så fin blogg du har ! :)

2011-12-04 @ 20:41:59
URL: http://linafina.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0