It's big and fluffy!

Kusinen var på besök hemma hos oss igår (ifrån gbg) och jag var bara tvungen att låna hennes underbart sköna pälsmössa och fota lite. mjo, typiskt mig kan  man säga men aja, har inte gjort något idag. utan man får njuta av veckans dagar för sen väntar ett efterlängtat lov, ni vet vad jag menar.. SPORTLOV!

ohjuste, glömde berätta. jag har stukat min fot.. typiskt va?! det blir dans i helgen + träningsmatch och jag, ja jag stukat min ** fot. jaja, fotboll.. sånt händer i den sporten. men vet ni vad som är bra? jag kan gå på den normalt igen, men igår kunde jag verkligen inte det. jag trode helt seriöst att jag hade brutit det men då hade det varit värre säger en hel del. vilken tur jag har.. ha det bra och sköt om er, och var försiktiga! ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0