intressant? ..

erkänna så hade
jag svårt att förstå det själv men när jag väl fick kläm på det så gick allt toppen!
jo du börjar såhär....
1. gå in på youtube och leta upp det klipp du vill lägga in.
2. under videon så står det b.l.a bädda in, tryck på den.
3. du kopierar nu den, och loggar in på din blogg.
4. Nu får du upp en ruta där du kan skriva html-kod. Här ska du nu klistra in koden som du kopierade på youtube.
När du gjort det, så ska du leta upp height i koden du klistrade in som finns på två ställen.
Ändra värdet som står där till 25.
om du inte alls fattar något så gå in på: http://www.designadinblogg.se/lagg-in-youtube-klipp-utan-bild/
resultat :
Vissa av er hade frågat hur jag lägger in en länk på min blogg utan en musikvideo, om jag måste erkänna så hade
jag svårt att förstå det själv men när jag väl fick kläm på det så gick allt toppen!

jo du börjar såhär....
1. gå in på youtube och leta upp det klipp du vill lägga in.
2. under videon så står det b.l.a bädda in, tryck på den.
3. du kopierar nu den, och loggar in på din blogg.
4. Nu får du upp en ruta där du kan skriva html-kod. Här ska du nu klistra in koden som du kopierade på youtube.
När du gjort det, så ska du leta upp height i koden du klistrade in som finns på två ställen.
Ändra värdet som står där till 25.

om du inte alls fattar något så gå in på: http://www.designadinblogg.se/lagg-in-youtube-klipp-utan-bild/



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0