skånecupen!

Tyvär har jag inte kunnat blogga igår för jag var borta hela dagen och spelade en cup i baltiska hallen i malmö eller vad den nu heter. ja, det började med att jag fick vakna halv 10 för att sedan ge mig av till klubb stugan och äta frukost med 96:orna (det var dem jag spelade med) plus två andra i mitt lag som är 98:or. hur gick det för oss där då? jo, det gick väl sådär, vi åkte ut i kvarts finalen mot köpingebro. det var då vinna eller försvinna. det var ändå riktigt kul att spela för jag fick träffa några tjej kompisar ifrån zonlägret (moa ovenberger, vanessa junuzi, sandra erlandsson och många fler). & gissa när jag kom hem efter att ha spelat typ 6 eller 7 matcher... klockan slog exakt kvart över 10 på kvällen när jag var framme vid dörren. inte vad jag hade räknat med..

en gammal bild när jag spelade staffanstorps cupen 2010
kramar och pussar

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahah det e inte år 2008 det e år 2010 på den bilden ;)

2011-01-08 @ 20:53:51
Postat av: svar på kommentar

hahahah, det har du rätt i :p

2011-01-09 @ 13:21:47
URL: http://josefinii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0