svar på frågor

  • vem var/är din bästavän? svar: jag vet inte längre...
  • hur tycker du killar ska vara? svar: jag tycker att dem ska vara fräscha av sig, omtänksamma och jag ska kunna lita på dem. och om vi ska snacka om utseendet så ska dem vara snygga ;)
  • hur roligt tycker du att fotboll är från skala 1-10? svar: jag älskar att lira boll, ända sedan jag var liten så har jag alltid viljat bli något i framtiden när det gäller fotboll. så från skala 1-10 så ger jag fotboll en 10 för min del. :)
  • vad är det viktigaste i ditt liv? svar: det viktigaste i mitt liv är nog min familj och mina vänner, utan dem så hade jag inte varit den person jag är idag.
  • vilken kamera använder du? svar: jag använder eos canon 550D som blev min födelsedags present år 2010, min bästa present hitills. jag har alltid älskat att fota saker och ting ända sen jag var liten.
  • vilket nummer har du på fotbolls tröjan? svar: hehe, jag har faktiskt nummer 16 som ger mig tur inför mina matcher som jag spelar. jag har dessutom hört att det är ett väldigt "populärt" nummer.
  • när fyller du år och när kommer du till linköping? svar: jag fyller år den 23 november, det är inte den bästa årstiden på året (höst-vinter) men jag överlever väl. Jag vet tyvär inte när jag kommer till linköping, men det kan bli av till påsk men vi får se. jag har inte tänkt så långt än..
  • vem är din favorit bloggare/bloggerska? svar: ja du.. jag gillar verkligen kenza! jag blir så sugen på att läsa hennes blogg varje gång jag ser henne på ett foto, dessutom har hon en riktigt ball stil.
  • vilken är den bästa låten genom tiderna? svar: just nu så älskar jag verkligen artisten bruno mars. han är verkligen en riktig sångare som beskriver sina egna känslor i en låt, det älskar jag verkligen. så den bästa låten genom tiderna är faktiskt : bruno mars - grenade.
  • varför är du så söt? svar: hihi, jag är inte söt ens?
  • vilken färg gillar du mest? svar: ändå om folk tycker att brunt är bajs brunt, så betyder det inte att själva färgen brun är ful. för att min favorit färg är brun (a
  • hur tycker du att en vän ska vara? svar: en vän för mig är en person som jag kan lita på till 100%, och som står för att den är min vän. jag tycker att det är det viktigaste, ja personen ska ju också vara snäll och omtänksam av sig och allt det där.
  • vad fick dig att börja blogga och att du fortfarande bloggar? svar: det som fick mig att börja blogga det var nog att några av mina kompisar hade en blogg och jag blev väldigt sugen på att "starta" en blogg själv. och just nu så älskar jag att blogga, så det är därför jag fortsätter än idag.
  • vart köpte du tröjan som du hade på festen? svar: ja du, den har faktiskt inte jag köpt utan det är mamma som har köpt den till mig, jag tror att den är ifrån JC eller MQ.
  • vart köper du dina kläder ifrån? svar: var jag köper mina kläder... oh, från affärer. haha men ja dem flesta kläderna handlar jag ifrån gina tricot,vero moda,vila,jc,mq o.s.v :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0