TIPS!

Nu är jag så snäll så jag hade tänkt ge er lite tips när de gäller redigering. många har frågat mig hur jag redigerar och var jag redigerar o.s.v, och om jag ska vara helt ärlig så redigerar jag så enkelt som möjligt för jag hatar när de bara blir för mycket redigering. jag redigerar mycket ifrån http://www.picnik.com/ för tillfället för att min picasa 3 inte alls funkar! mindre roligt.. men nu lägger vi de ifrån oss och pratar om redigering. jag har hittat lite nya saker inne på picnik som kanske skulle vara intressant att redigera, ni får se på bilderna :


dessa roliga "rymd" effekter är verkligen snygga! om du klickar på den länken som ni ser på bilden så kan ni gå in och trixa med bilderna.. du kan göra de ljusa och till o med öka effekten med olika färger och mönster. du kan även rotera bilderna åt olika håll om din ansikte t.ex förstör bilden ellen något liknande. aja nu ska jag inte babbla på utan lycka till med bilderna! :D
om ni tyckte att detta var ett bra tips och om jag ska fortsätta med det så skriv de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillade din förra header bättre :(

2011-07-01 @ 19:14:00
Postat av: elin

åhh jättebra tips :D!!!!!!!!

2011-07-01 @ 21:11:32
Postat av: sofie

hahah, du anväder picnik.com bara för du nt har photoshop.

dålig bortförklaring att de e för att du inte gillar redigerade bilder..

2011-07-02 @ 21:41:33
Postat av: Anonym

hej, hur hittar man det med dt u visade? hittar inte ich vill jätte gärna veta hur man gör!? jätte bra blogg! krma :D

2011-11-28 @ 18:48:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0