ett + för vädret


Lite onödiga bilder som jag la in, men visst är vädret underbart? jag låg och sola innan i en halv timme ungefär och solen tog kål på mig, så varmt de var. men de dumma är att jag inte blir jätte brun när jag solar utan när jag badar så blir jag neger! förra sommaren var bäst. då var jag i Turkiet (Alanya) och de var så jääkla hääärligt, tror aldrig jag har varit så brun innan som då! var svvvart, ja riktigt svaart. men nu ska jag inte skryta mer utan snart ska jag och mamma ner till stan för att kolla på sean banan som,danny och tove som kommer till e:town idag :D :D
/ härliga sommar kramar från josefine ♥

Kommentarer
Postat av: Leon

Vilken söt tjej du är :) :$

2011-06-07 @ 14:55:21
Postat av: bianca

hej du bor i mitt gamla hus på den grässmattan ´har man suttit flera gånger sprungit gåt och allt anntat också ,

kramar bianca

2011-06-09 @ 16:24:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0