Landskronaläger 2011

.

Landskronalägret 2011... a story
Visst är bilden charmig men nu ska vi inte tänka mer på det... eller jo.. gör som ni själva vill bara ni läser inlägget. ni har säkert undrat varför jag inte har bloggat på fyra långa dagar, men vissa av er har kanske varit duktiga och läst inlägget längre ner "pack-dag" där står de var jag har varit. Jag har i alla fall haft det riktigt härligt på fotbollslägret, träffade många roliga personer som har humor. som ni kanske också ser på bilden så har jag ristat in :Team B, varför jag har gjorde det så är de för att vi var indelade i olika lag på Landskronalägret. genom dessa lagen så spelade vi mot de andra och vi bär färgen gul, och de andra lagen hade orange,grön,blå och röd. vi spelade inte bara matchen utan vi tränade,åt,tränade,åt,tränade,åt o.s.v tror att jag skulle spy ibland för vi hade ätit så mycket mat där! om ni undrar så befann vi oss på en skola i Landskrona så vi åt i en stor och fräsch matsal och sov i klassrummen. som jag nämnde innan så åt vi så mycket mat frukost,lunch,middag och kvällsmål + 7 bananer och 4 äpplen.intressant.. nu känner jag att detta inlägg börjar bli lite långt och jag orkar verkligen INTE skriva mer utan jag är helt slutkörd. kramis ♥

Kommentarer
Postat av: nelly

saknar er! :) <3

2011-07-01 @ 14:10:06
URL: http://nnellypersson.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0