Lite mer kläder


Jag kom nyss hem efter två långa dagar i malmö, nu vill jag bara ligga i soffan och dega sönder! tror nog att jag är klar för idag. men jag måste erkänna att jag har haft de roligt hos min faster, idag följde jag med henne till entré för att hon gymmar där (sats) och jag gick runt och shoppade medans hon gymma. senare på dagen åkte vi till höllviken och träffade fasters veninnor och fikade och hade mysigt. och nu är jag hemma :)

btw: den gröna tröjan fick jag av min faster (en annan faster) idag, varför vet jag inte men hon var så snäll och tänkte på mig! ♥

| Skjorta - H&M/Rea - 75 :-|
| Klämmor - H&M - 19.50 :- st|

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint. :D

Kan inte du visa din top tio låtar? :P

2011-06-27 @ 18:43:59
Postat av: Anonym

vad heter den mostern som du fick tröjan av ? :D

2011-06-28 @ 18:13:38
Postat av: Anonym

oj, fastern menade jag haha ;)

2011-06-28 @ 18:14:49
Postat av: rebecca

hej, vill du ha en ny och fräch design. klicka då in på min blogg och beställ en gratis design!

2011-06-29 @ 13:28:14
URL: http://nordbergrebeccas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0