onsdag - stan & glass!

Nemen hej, jag vet att ni har saknat mig här inne på bloggen! men nu får vi börja om på nytt och skriva mycket mer än innan, eller vad säger n? rätt inställning har jag japp. idag har jag annars bara tagit det lugnt som  man brukar göra på sommarlovet, lite boring är de när föräldrarna jobbar när de är lov men vad ska man göra? jag kan ju inte direkt förbjuda de men aja. jag var i stan med lillbrorsan idag och vi lånade lite böcker som jag ska läsa nu under sommaren, jag vet... jag är väldigt flitig som läser böcker ;) *host* (detta är bara ett undantag) hahahahaha. nu känner jag att detta inlägget bara blir tråkigare och långtråkigt, så vi säger väl tack för mig & haregött!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0