Frågor & Svar

  • Varför vill du sluta blogga? svar: för jag jag tror inte att folk ens läser min blogg.. varför är de lönt att blogga då liksom? man bloggar för att andra ska läsa och skriva sina åsikter.
  • Har du haft någon kille? hur många? svar: jadu.. om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt haft 3 stycken, men de är väll ingen intressant att veta? ;)
  • Vad använder du för program när du fixar dina bilder? svar: vilka program, hmn, jag använder mig av två stycken olika program. Picasa 3 samt Picnik som är gratis, jag har laddat ner båda två gratis från google om du ville veta de.
  • Vilken är din favoritaffär? svar: Jag har flera olika favorit-kläd-affärer.. jag har handlat en del ifrån BikBok nu den senaste perioden.. men de är en av mina favortitaffärer. sen finns de också GinaTricot,Veromoda,Vila och Monkey.. och BikBok som jag kanske redan skrev innan.
  • Vad heter dina bästa vänner? svar: Bästa vänner, jag vet inte rikigt om jag vill kalla de för de för att jag har otroligt många underbara kompisar som jag bara kallar kompisar och inte bästa vänner, men jag umgås med 2 tjejer som går i klassen, emma och natalie. dem två är som två "bästisar" för mig.. sen har känner jag en tjej som heter rina som också är en bästavän för mig ♥
  • Har du fått mens, isåfall använder du bina eller tampong? svar: nyfiken? jag tänker tyvär inte svara på frågan mohahaha, privat ;)
  • Kan du svara på frågorna i en video? också? svar: Naj tyvär.. får bli skrivet med tangentbordet istället du vet, skånska är inte världens finaste + att jag låter inte bra i video's.
  • Kan du berätta något som är pinsamt? svar: Något pinsamt... jadu, jag kan berätta något som både är otroligt roligt och pinsamt : När jag gick i 1-2:an så umgicks jag mycket med två tvillingar som heter Alexandra och Filip och en kille som heter Eddie Andersson. när vi alla tre en vacker dag bestämde oss för att "leka" som man sa på den tiden, så lekte vi kurragömma. vi tog beslutet att Filip skulle få räkna och att vi alla andra skulle springa iväg och gömma oss. Filip hittade mig lika snabbt som han hittade Alexandra, men Eddie var nog klurigast att hitta.. de tröjde några minuter innan Filip påstod att Eddie kanske hade gömt sig i trappuppgången, så han gick dit. då ser Filip någon komma ut från dörren sakta och smidigt så han börjar springa lite smått till dunkplatsen och skriker: DUNK FÖR EDDIE! ...... och gissa vem som kommer ut genom dörren? jo, Filip och Alexandras granne.. tant göransson!! snacka om att de var sjukt pinsamt..... och jag dog av garv. jag tror att jag aldrig i hela mitt liv har skrattat så mycket! :D
  • Tjänar du pengar på bloggen? svar: Om jag tjänar pengar, kanske inte på bloggen men på mina videoklipp som sällan görs :)
  • Vilka bloggar följer du? favoritkanal? svar: Jag följer massa olika bloggar, nämnligen: http://tinkerbella.blogg.se/,http://linafoto.blogg.se/,http://rinic.blogg.se/ och http://kenzas.se/.  jag gillar deras bloggar, både fräscha o söta! jag har faktiskt en favoritkanal, 3:an är sjukt bra! kommer både humoristiska och bra program där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla sluta inte blogga :( <3

2011-05-13 @ 18:35:55
Postat av: nellie

din blogg e bäst!? <3

2011-05-13 @ 18:36:27
Postat av: svårt att gissa? ;)

aw, loveyou bästiiii!

följer din blogg med ! <3

2011-05-13 @ 19:28:39
URL: http://rinic.blogg.se/
Postat av: .

vad är monkey för affär? :s

2011-05-14 @ 14:43:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0