snacka om shopping sugen

JAG VILL IVÄG OCH SHOPPA NU! jag skojar inte, jag är riktigt sugen på att shoppa för de är så himmal mycket jag vill ha nu till sommaren som inte får köpas av någon annan. mohahahah! skoja, kläder är ju till för att alla ska köpa, men tänk om de inte blir något över till mig då :( vänta en sekund.. ska bara sticka ner till mamma och kolla med henne när vi kan shoppa så snabb som möjligt!.......

.... Jag: MAAAAMMMMMMMAAAAAA!
Mami: JJAAA, VAAD ÄÄR DEEE?
Jag: KAN VI ÅKA OCH SHOPPA?
Mami: NÄR HADE DU TÄNKT DIG ATT VI SKA GÖRA DET?
Jag: INTE VET JAG MEN SÅ SNART SOM MÖJLIGT, NÄSTA VECKA TYP.
Mami: JAJAJAJ, JAG VET ATT DU VILL HA DINA MAGTRÖJOR OCH JUMPSUIT'S!
Jag: HUR VISSTE DU?! * förvånad*
Mami: JAG LÄSER DIN BLOGG SÖTA LILLA VARJE KVÄLL INNAN JAG TAR EN TUPPLUR *happy*
Jag: * PIIIINNSAAAM SITUATION*


aja... de behöver inte vara "populära" personer som läser bloggen ^^

Kommentarer
Postat av: Clara

naw! ;)<3

2011-05-27 @ 16:05:44
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0