Svar på tal

Hade tänkt att svara på lite frågor i detta inlägg som jag har fått under tidens gång i bloggen. Både frågor som jag har fått i min mail, facebook, bloglovin och bloggen såklart! hoppas att ni får svar på det mesta, bara hojta till om det är något mer ni undrar! kraaaaaam ♥


  • Kan du inte göra ett inägg on hur man lägger in klipp från youtube ? :)
svar: Jo visst, men asså problemet är att jag kan inte ta foton med min egna dator längre (skärmdumpar som det kallas), så att jag ska visa er hur ni ska göra och vad ni ska gå in på o.s.v. Men jag kanske kan lösa det genom att ta foton med systemen, men det kommer ju inte bli lika bra bilder /: men jag får se hur jag gör!

  • Hej, ett tips till att få mer besökare är kanske att du uppdaterar 2-3 gånger per dag istället för bara en gång per dag. och även att du är typ med i tävlingar på lite större bloggar och om du vinner så kanske de länkar till din blogg..dåligt tips jag vet...
svar: Hej! Tack för ditt tips, det var jättebra! Jo, jag ska försöka att skärpa mig :)
och ursäkta mina ursäkter som vanligt men, skolan går före!

  • Super fina bilder! Vad för slaggs papper lägger du imutskrivaren för att så såna fina fotobilder genom att bara skriva ut från datan? :)
svar: Tack så mycket! jo, eftersom att jag använder mig av en fotoskrivare så har dem speciella papper. Man kan liksom inte stoppa i vilket pappersmaterial som helst. Just dessa bilderna har ett vykort material d.v.s att dem är till för att man ska ha sitt eget foto på vykortet när man skickar det :)

  • Kan du inte visa hur man lägger in en bloglovin ikon i menyn,skulle vara jättebra om du gjort det!
svar: Visst, varför inte? men ni får leva med det som jag skrev svar på i första frågan...
så det kommer nog inte att bli så bra bilder, men huvudsaken är att ni förstår, jag kommer inte bara isf att visa text utan det kommer bilder också!

  • Fixar du designer åt andra & headers?
svar: Nej tyvär, varför är för att så pass många frågar mig om just den frågan och det tar riktigt lång tid att fixa en ny och bra design, header däremot tar inte så lång tid. Så om ni undrar om jag kan fixa en header skulle inte skada, men jag gör bara "enkla" headers som sagt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0