mitt lilla hej igen"

Hej mina nära och kära som läser min blogg!
Vill bara meddela att ni är jättedåliga på att kommenterar gemfört med innan, baaaaaad....så ni får bli bättre på det tycker jag. Men de var inte det jag egentligen skulle ta upp, utan förlåt för att jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Ni får ursäkta mig, men de är också så att till helgen kommer ni inte få så mycket inlägg publicerade för att jag ska iväg på ett träningsläger (fotboll,fredag). Bara så att ni vet om det och jag har dessutom ett prov i vecka och två jobbiga inlämningsuppgifter som måste bli klara. Så att ni vet om det, men nu ska jag inte skriva mer. Gör mig glad genom att slänga in en kommentar, det uppskattas :D

Kommentarer
Postat av: j

bara för att komentera ;) du är så fin josefine. så.. nu fick du en komentar ;) hehe <3

2011-10-11 @ 18:29:20
Postat av: hmm.

du bloggar ju inte ofta alls, det är kul att kolla din blogg men det är typ aldrig några nya inlägg :/

2011-10-11 @ 19:52:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0