long kiss godnight

- söta jag nu på kvällen, äntligen sportlov -
Ni undrar säkert varför jag har tejp mitt på ögonbrynet och jag ska berätta det för 100 gången idag ...
igår så hände det en olycka, jag skulle böja mig ner för att hämta min strumpa som jag tappade och utan att se mig för så slår jag mig rakt på en kant! Blev väldigt chockad det började blöda. Sprang till toaletten och det visade sig ha blivit ett HACK fick som sagt åka in till sjukhuset och tejpa (slapp sy). Ska nu bära dena älskade tejpen på ögonbrynet i 1 vecka, naaaaaaajs ... öh nä jag skämms.
btw: på måndag kommer min kusin elin, läääääängtar :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt fin blogg!

Bloglovin byte? :)

KRAM

2012-02-21 @ 19:36:44
URL: http://mylifeasemmsan.blogg.se/
Postat av: Emma

söt ;)



Har du några bra sider med snygga skal till Sony ericsson arc S ? :)

Kram

2012-02-23 @ 17:01:26
URL: http://mylifeasemmsan.blogg.se/
Postat av: emma

jag bara ääälskar ditt hår!!

vad använder du för hårprodukter? tex schampo balsam.. ? :)

2012-02-25 @ 18:26:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0