Var Har Jag Hållit Hus?

Ja, en väldigt lågisk fråga som jag har suttit och funderat på i någar dagar nu...Var har jag hållit hus egentligen?
Om jag ska vara ärlig så har jag ingen j*vla aning. Jag har kort sagt inte haft någonting och skriva om även om jag vill skriva för annars ser bloggen så tom ut, men vet ni vad? Jag struntade i det och varför vet jag inte (o nu låter jag så kritisk igen..)  
 
I alla fall under tiden som jag inte har suttit bakom skärmen vid min kära dator så har jag och min familj åkt på några roadtrips (vissa har jag redan delat med mig av). Vi har besökt Götet (Göteborg) på midsommar och firat med härliga släktingar, och om vi nu lika gärna var i Göteborg så måste vi ju såklart besöka smultronstället Liseberg. Jag och min lillebror har även åkt till Linköping (helt själva ja, läskigt var det men de gick kanonbra), resan tog ca. 3,5 h med ett byte i Hässleholm som gjorde mig kallsvettig... vi sprang runt som galningar för att leta efter det andra tåget hehe. Igår tog Öresundståget oss till Köpenhamn/Danmark! Så himmla synd att det är så dyrt där anars skulle jag ju shoppat like a crazy woman. Men jag får väll ta och åka dit någon annan gång. Maten där annars var ju gudomlig, vi åt på en turkisk restaurang med buffé, ack så gott de vart. Jag tror även att jag tar ett tripp till Stockholm någon dag nu på sommarlovet! Och sist men inte minst, today... ja nu står det städning på schemat, hoppas att ni fortsätter följa min blögg även om jag är usel på att uppdatera. PUSSAR & KRAMAR

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0