Silver Necklace


Ville bara visa några fina halsband som jag har köpt under dessa veckor/måndader till o med... två av dem (de två i mitten) är köpta idag och jag är sjukt nöjd! Det var ta 2 betala för 1, alltså jag fick den billigaste gratis, score! I slutet av inlägget så skriver jag från vilken affär dem kommer ifrån och hur mycket de kostade.


Just nu sitter jag här hemma och gör absolut ingenting, ska fixa min kusins blogg och pimpa den och göra den fin. Ikväll blir det som sagt fotboll som står på schemat, man måste ju kolla när det är EM. På tal om det så förlorade Sverige igår mot England, HELVIDE, jag som trodde på Sverige... men aja, dem har en match kvar mot Frankrike så den måste dem vinna! Och inte nog med det idag ska vi äta jordgubbar doppad i mörk och ljus chocklad, sinnes gott!!! Kommer ett inlägg om det senare ;) Ha en fortsatt trevlig lördag alla mina läsare.


1. Från höger - Guldfynd / 2. Från höger - KappAhl / 3. Från Höger - Lindex / 4. Från Höger - Ur&Penn

Kommentarer
Postat av: emelie

fina halsband!! :))

Svar: Tack kusin vitamin :)
None None

2012-06-16 @ 19:00:33
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!♥♥

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/june/vinn-skonhetsprodukter.html#comment



Kram!!




Svar: Tack så jätte mycket! :D
None None

2012-06-17 @ 18:28:34
URL: http://josefines.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0