The Sky Is The Limit


Satt inne på PhotoScape och trixade lite med denna bild som jag tog i förrigår, dock är den väldigt redigerad vilket man egentligen inte tror eftersom att den ser väldigt naturlig ut (antar att det är positivt). Stjärnan som ni ser i himmelen har jag lagt till, busken har jag roterat och trixat lite med färger och mig själv har jag inte gjort så mycket mer än att jag har satt i en halvtimme och håll på med massa olika basfärger, grunder, mätnader, ljusstyrka och fördjupning (hehe, de var rätt så mycket ändå).


Aja, med tanke på bloggningen så har jag blivit väldigt aktiv och uppdaterar mycket jämfört med innan,
eller vad säger ni, ser ni någon skillnad? :)

Kommentarer
Postat av: rin

haha..bara fortsätt vara mer aktiv på bloggen, det gillas! ;D

Svar: vad bra! :D
None None

2012-06-18 @ 23:03:32
URL: http://rinic.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0