längtar man efter något gott längtar man aldrig för länge



Lite bilder som beskriver vad jag har hittat på under dessa dagar

Tjohej, eller cha cha bloggen som vissa fjortisar skriver....hehe nej ni har inte kommit till fel blogg, detta är min blogg! Hur mår ni annars då? Själv mår jag väll ganska OK, har mått bättre kan man säga. Idag i skolan var det min tur att gå till skolsköterskan och väga mig, mäta mig, kolla synen och hörseln.. och jag fick reda på att jag bara på ett ungefär kommer bli 1,69-1,70. Själv vart jag väldigt chockad för jag trodde att jag skulle bli längre, just nu ligger jag runt 166 - 167 cm (har ingen aning om de är kort eller långt...) om ni ville veta asså, annars ganska så onödigt information.

Slutsnackat om skolan... DET ÄR BARA 2 VECKOR KVAR, SEN SKOLAVSLUTNING & SOMMARLOV! Som sagt "längtar man efter något gott längtar man aldrig för länge", så jävla sant. Vill bara bort från allt plugg, herregud jag ska stå ut med 3 prov denna vecka.. typ döda mig. Aja, jag får väll stå ut antar jag. Har inte så mycket mer att skriva (inte för att jag brukar skriva såhär mycket men men) ni får ha en toppenvecka så hörs vi imorgon i guess :*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0