A/Q

Fick några frågor här om dagen som jag hade tänkt att besvara nu i detta inlägg, hoppas ni får svar annars bara säg till och om ni undrar något mer så tveka inte till att fråga, blir bara glad! puss

  • Vilken/a är din/a favoritlåt/ar just nu? svar: Jag älskar Christina Aguileras nya låt - your body heten den! kan lägga upp den i ett separat inlägg :) btw: hon är så himmla vacker dessutom!!
  • Kan du inte ha frågestund och svara på frågorna i ett videoinlägg? svar: Jo visst problemet är bara att jag har världens sämsta webb kamera, så jag tror att jag får skriva frågorna istället, tyvärr.
  • Kan du göra ett inlägg där du hissar/dissar saker och ting? svar: Bra att du tog upp det, hade faktiskt tänkt göra det! Det ända problemet är att jag vet inte vad jag ska hissa och dissa haha, men de kommer jag på så småning om :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0