Mirror on the wall



Hej på er, har varit så dålig på att uppdatera och sånt nu för tiden, men jag ska bli bättre! men ni vet, skolan tar ju upp det mesta av tiden. ja jag vet, jag ska sluta skylla på det men det är ju så det är. i alla fall, ska strax bege mig upp till mitt älsklingsrum för att sätta mig ner och plugga. juste, jag har ju lovat er att jag ska visa mitt rum! vi får i så fall se om jag fotar rummet eller filmar. fast det kan vi ta någon annan gång, nu måste jag sluta, ha det bäst och ta hand om er! ♥

Btw: Har försökt att få bort texten som har ploppat upp i headern... får panik på att ta bort sånt, det funkar ju inte! jag måste erkänna att jag inte är bäst på att trixa och fixa i stilmallen och kodmallarna. de var bara de, XOXO

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg!

kika in i min och kommentera! :)

2011-11-10 @ 21:41:14
URL: http://a-m-a-n-d-a.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0