Rubriker Makes Me Crazy

Hej Blogg.se! Läget? Oh själv försöker man leva livet utan att sitta fastklistrad bakom dataskärmen , I mean kolla vädret, man kan väll inte sitta inne o blogga när det är så fint väder (shit same ute). Förresten gillar ni när jag blandar engelska och svenska? I have no life muddafuuu**aaa.. oooh dear... nu spårar jag ur totalt. 
 
Tillbaks till den sälla, söta, gulliga, självsäkra Josefine! Jag har ingenting och skiva om jag ska vara helt ärlig.
Och det är en sak jag är väldigt rätt för... josefine vet inte riktigt om hon kommer fortsäta blogga nu när hon börjar i 9:an. Hon ska sattsa mer på skolan och så ännu bättre betyg och därför funderar hon på och sluta blogga för att bloggen tar upp väldigt mycket viktig mycket av hennes "läxtid" om hon ska uttrycka sig så. Nä nu skriver vi i jag form, eller rättare sagt, jag orkar inte :( hejdå

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv/ jaaaaaa :D

Svar: heh :)
None None

2012-07-26 @ 20:29:33
URL: http://friidhs.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0