I'm gonna live my life

I'm gonna live my life, no matter what we party tonight
I'm gonna li-li-live my life, I know that we gonna be alright

Hej hopp, ser att min statistik ligger på runt 800 läsare i veckan, GÖÖÖÖTT!
Ville bara tala om att jag inte har något att skriva... men nä, hoppas att ni fortfarande står ut med bloggen
+ att jag har blivit mycket duktigare på att blogga flera gånger om dagen. Tummen upp Josefine!
Kollade nyss på avsnitt 7 i topmodel sverige, nä fan heller.. aldrig mer ska jag kolla på det programmet (ett tips ni som inte har sett avsnittet, läs inte detta), jag gillade Sibel och så skickade de hem henne!
först Jamilla och nu Sibel, nä nu blir jag sur, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låten är riktigt bra! :D

2012-03-16 @ 13:35:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0