Favorites From Sheinside

 
Jacket // White pants // Lace skirt // Blue print dress
Cardigan, Kinimo // Blue blouse // Black pocket shorts // Black spagetti dress
White party dress // Lace shorts // Lace blouse 
Black skirt // Flower blouse // Black top // Jeans skirt
 
Dessa är någr av mina favoriter från Sheinside. Jag ska starta ett samarbeta med dem om 100 av er klickar in på ovanstående länkar eller (länk: SHEINSIDE ). Detta samarbeta gör så att jag blir sponstrad och även kommer hålla i lite tävlingar!!!! Hur amazing? SÅ SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG :* 
//
These clothes are my favorites from Sheinside. Im going to have a collaboration with them if 100 of you klick on the links or SHEINSIDE ditlink. With this collaboration I get sponsored and can have competitions!!! How amazing is that? SO PLEASE HELP HELP ME!!! :*
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du säljer inte ditt ljusrosa omlotta linne från hm trend? Betalar jätte bra!! Söker verkligen det.

2014-06-10 @ 23:42:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0