Q/A

  • Vart har du köpt ditt Hermes skärp, tacksam för svar! Mitt Hermes skärp är köpt i utlandet, har fått det.
  • Hej! tycker om din stil, och undrar om du har några rekommendationer på vita kappor, eller som du själv kanske har? : Vad gulligt sagt, tack så mycket! Japp här nedan har jag länkat till tre stycken snygga vita kappor enligt mig :)
     
     
     
  • Vart köpte du köpt pälsponchon? Den är köpt på http://www.monroeworld.se/.

  • Finns dessa Marc Jacobs skal att köpa nu? : Ja det finns de, dock vet jag inte riktigt vart man kan få tag på dem.. Googla runt om du är sugen på ett.
     
  •  Kan du posta fler outfits? Älskar din klädstil. : Ja självklart kan jag det! Tack snälla :)
     
  • Var har du köpt ditt skärp? Superfint! : Som sagt, skärpet är köpt i utlandet!
     
  • Skulle du vilja länk sidan till jeansen? Hittar dom inte på zaras sida.. : Jag har klippt mina svarta jeans själv. Men kan tyvärr inte hitta dem på hemsidan..Men de heter Skinny zipper jeans om jag inte minns fel, hoppas du hittar!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0