Bday Wishlist

Wishlist
 
 
Snart fyller lilla jag 17 år och jag har satt ihop en liten önskelista på vad jag önskar mig! Vissa saker kan jag ju alltid drömma om men väskan och de gråa uggsen står längst upp på listan. Har snackat ihop med mig med mamma o pappa så vi får se vad de har för överraskningar. Jag har även blivit väldigt intresserad av inredning på sista tiden så jag googlade runt lite innan och är ute efter en Prada tavla som kan få pryda mitt fina rum. Den i collaget är även väldigt snygg men inte riktigt den jag vill ha... om ni skrollar ner och kikar på bilderna som jag har i profilen till vänster så kan ni se vilken tavla som jag vill ha. 
 
<--------------------------------------
 
Tider rullar iväg, nu ska jag byta om till fotbollskläder och lite senare blir det träning :) Kram på er

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0