Tips Nu Till Hösten

höst tips
 
Tänkte tipsa om lite höst jackor som faller mig i smaken. En barbour jacka är något som jag verkligen vill införskaffa i garderoben nu till hösten, men de kostar en del så jag får spara lite I guess. Något som har blivit väldigt populärt är kappor, äger en vit och en svart som jag stortrivs i. Kan rekommendera att en kappa är ett måste nu i höst verkligen, går att matcha till allt möjligt och är väldigt snyggt och man ser väldigt classy ut. Päls är något jag också tycker om för att man klarar sig under kalla dagar och det är även fint och mysigt. Bomber jackor har jag aldrig tyckt om, men ibland kan man ändra sig och jag antar att jag har gjort det. En militärgrön eller en svart till hösten är rå snyggt! Till det kör man på ett par svarta slitna jeans, eller jeansfärgade boyfriend jeans och ett par enkla sneakers/vans/converse. 
 
Hoppas att ni har lite hum om vad ni ska bära för jackor i höst, eller vad jag rättare sagt tipsar er om :) Kram 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0