uppehåll? funderar...




Nemen hej! jag har inte haft tid till att blogga de senaste dagarna och har tänkt på att ha ett uppehåll
nu medans jag är här i Linköping tills jag kommer hem (onsdag). jag kommer såklart att visa er massa foton
och skriva inlägg och sånt om vad/hur jag har gjort/haft det i Linköping. så håll ut! det kommer fler inlägg efter 
lovet. annars få ni ha en trevlig påsk.. oo herregud... juste de är ju påsk idag. jag visste de man jag glömde skriva de, hur dum får man va? men i alla fall ha en fortsatt underbart lov så hört vi senare!


kramar från josefine ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss you snäckan!

du får komma hem snart! <3

2011-04-24 @ 10:57:09
URL: http://rinic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0