Sjuk

Ja, som ni ser så stämmer rubriken rätt så bra med vad jag ska skriva i inlägget. Jag är sjuk, och har fått silikonläppar....uuuh! Har varit hemma nu i 2 dagar (idag) och vill bara skjuta mig! Hatar att vara sjuk, speciellt om man missar mycket i skolan. Har ju också fått silikonläppar röda som tomater, vafan? Kanske är allergisk mot något, eller vad vet jag? Vill bara att det ska gå bort, ska nog åka till doktorn med mamma och höra med dem.
Annars så har jag suttit framför datorn och kollat på Desperate Housewives (kollar på alla avsnitt), är färdig med säsong 1 nu och ska strax börja på 2. Haha, ja jag vet, det finns 8 säsong men jag vill kolla ifrån början för då har man koll på allt. Det var de jag hade och säga, hoppas att ni andra mår bra så får ni ha en fortsatt trevlig torsdag ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0