I'M BACK!

Asså sorry, för att jag inte har uppdaterat denna helg... har haft fullt upp, eller ja rättare sagt inte varit hemma så nu hade jag tänkt att berätta vad jag har hitta på. intressant? hahaha, jag pallar inte berätta nu egenligen...

okej, i fredags så fyllde min kusin amanda 14 år, alltså fjortis kan man säga. haha, nej, jag ska inte vara taskig. men i alla fall, så firade vi henne och jag,emelie stannade kvar där tills lördagen för att amanda skulle ha en kompis fest. tyvär kunde inte emelie (kusinen) stanna var utan det var dags för henne att tåga hem till göteborg. efter att ha varit här i lilla skåne en vecka, så det blev bara jag och amanda + 2 av hennes tjejkompisar. vi hade det skoj! det blev inte bara en natt hos amanda utan två netter som jag övernattade och nästa dag (söndag) så åkte vi skridskor runt ringsjön! sjukt fin is asså, tio gånger så finare gämfört med i eslöv, men det är ju självklart att det är. hihi, och just nu är jag hemma och håller på att falla ihop.. är DÖÖÖÖÖÖÖ trött.
ciao

NEW OUTFIT: tights - lindex,topp - kappahl, smycken - ginatricot o.s.v



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0