lite tråkigt kanske...

Stava ditt namn utan några A (hela) Josefine Ucr
Har du ont någonstans just nu? Ja, huvudet!
Är du singel? Yes
Vad är ditt favoritnummer? Jag bär numr 16 i laget.. så ja, 16
Favoritfärg/färger? Brun,rött,svart,vitt
Hatade färg/färger? Stark grön färg
Är du nöjd med ditt liv just nu? Hmn..
Vart önskar du att du var nu? På ett shopping center
Vad borde du göra just nu? Sova..
Kan du nå dina fötter med raka ben? Kunde, men inte längre
Är du kär i någon? I think so
Kan du skruva tungan? Hahah, what?!
Har du någonsin velat bli läkare? Nej, faktiskt inte
Vad drack du senast? Coca Cola
Vem pratade du senast telefon med? Momy
Är du glad? Inte just nu
Är du piercad någonstans? Hål i båda öronen, ska ta ett till i ena örat
Vad har du för planer för ikväll? Sova,sova,sova
Hatar du folk som ljuger? Det gör jag verkligen!
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Jag gillar "mjuka" killar.
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Spelar ingen roll
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Ja..
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Tycker du om ditt liv? Sådär
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Haha, fråga mig häldst inte
Förlåter du eller glömmer du? Förlåter
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar
Har du någonsin masserat någon? Ja det har jag, ngt fel med det?
Vad är du rädd för? MÖSS & ORMAR!
Har någon försvunnit ur ditt liv? .. Ja, tyär
Önskar du att du var en av motsatt kön? I vissa tillfällen, så ja
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Älskar sånna låtar
När grät du senast? För typ 7-8 timmar sedan
Saknar du en kille just nu? Hihi, ja
Saknar du en tjej just nu ? Det gör jag verkligen..

snabbt o kul ?! svar: näää, GODNATT

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0