Love And Other Drugs

Men trodilutt på er, idag så har jag inte hunnit blogga för att jag har varit iväg i Lund hela dagen och haft det toppen med mina små grisar emma och natalie. det blev shopping på nova och bio på kvällen... love and other drugs var filmen där skådespelarna Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway spelar. filmen bjöd på många skratt och man blir väldigt lockande till att se den men mot slutet började den bli lite långtråkig så från skala 1-5 så får den en 3:a.

vi var ju inte bara och kollade på bio utan vi shoppade också så jag hade tänkt visa er vad jag hittade på nova lund som jag hoppas kommer komma till användning. bara så att ni vet... ni måste åka dit, allt är typ på rea och det är jätte billigt överallt. tro mig.

btw: bilderna kommer imorgon 6/2 2011

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0