tisdag!

Har inte tid att skriva nu för jag ska strax ta en varm dusch och sedan påbörja min bok som jag lånade i skolan idag, twilight boken då (den första) jag varken sett eller läst böckerna och dem säger att dem är grymt bra ;)
jag hade tänkt lägga in en topp 5 spellista på bloggen nu snart om jag hinner... hmn så får ni se vilka låtar som spelas mest på min spotify lista.

vad har jag gjort idag? jo, efter skolan så slog johanna en pling till mig och undrade om jag ville hanka med ut och åka skridskor på trollsjön. jag hade inget annat för mig så jag hängde med. vi hade det väldigt kul tills jag typ trillade 3-4 gången hahah, nja typiskt mig kan man säga.

Topp 5 at spotify
- klicka på låtarna för att höra dem (endast du som har spotify kan höra)

Usher – More
Petter – Baksmälla
Britney Spears – Hold It Against Me
Eddy Wata – I Like The Way - Original Radio Edit
P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0