ny start på veckan

Nja, vad tycker ni? tycker ni att jag ska börja lägga in lite mer bilder på några outfits som jag har på mig nu i denna vecka?.. jag tycker själv att det är en bra idé. bloggen har ändrats lite grann (ja headern) jag har faktiskt ingen aning om jag ska byta design eller vad säger ni? haha, jag kan aldrig bestämma mig för saker och ting nu för tiden. men så är det, man har så mycket annat att tänka på.

måndag, ja, ny start på veckan. jag kan inte fatta att det redan är måndag, shit. tiden går för fort! helgen gick som en blixt och lovet med, men det är snart lov igen. 15 skoldagar kvar har jag fått höra. men ja, denna måndagen var väldigt lugn av sig. i skolan så har vi startat nytt tema i arbetslaget, fråga mig häldst inte vad det handlar om *host*. sista lektionen för skoldagen ägnade vi tiden till att åka skridskor på idrotten, alltid lika kul.  och nu sitter jag hemma och har precis proppat i mig en godis påse med frukt soda som jag handlade på vägen hem från skolan. ska snart börja plugget inför matteprovet som kommer på onsdag. aja ha det bra puss!

ahjuste, outfiten: jeans - gina, cardigan - gina, linne - vila

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0