söndag, 23/1 - 2011

Det började med att jag skulle upp och träna fotboll med damlaget uppe i gräshallen, min normala tid att sova till på helgerna är runt 11 - 12 så idag fick jag vakna lite tidigare. men jag tyckte att det var riktigt kul att spela med dem!

slut snackat om imorse, nu ska vi snacka om vad jag hittar på nu. jo jag äter skum tomtar som är riktigt smaskigt, eller håller ni med? förutom det så håller jag på att räkna lite matte i matteboken.. har inte hunnit klart till veckans mål än, haha typ 22 uppgifter kvar typ . I know, jag är väldigt seg ;)


jag valde att ladda upp just denna låt för att den är gammal och för att den är skriven av Ken Ring. vissa av er kanske känner igen han. men jag har aldrig gillat "rapp" musik men denna låten är verkligen bra, lyssna på texten!
- Kelian - Ken Ring

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0