hem ljuva hem



HEJ BLOGGEN! ni har säkert undrat varför jag inte har bloggat dessa två dagar, men de var så att igår åkte jag till gbg (göreborg) med min farbror,kusin och brorsa. de var oplanerat, han ringde till oss och bara frågade om vi ville med. om ni känner mig så tackar jag aldrig nej, för vi skulle till liseberg också! de är aldrig fel de!
men vi stannade bara i två dagar, men bättre de än inget alls. hade inte med mig min system så dum som jag var men min kusin har en system så hon tog massa foton som hon måste skicka till mig så snabbt som möjligt. så ni får vara berädda på att bilderna inte komr upp så snart (om vi har tur) för hon ääär seeeeeg ... (a


Kommentarer
Postat av: mathilda

hej du vet den bilden som kommer upp först du kan ju byta litte då och då för då får man se fler bilder och ja men kan du inte göra en video när du vissar vad du har i din gadrob

2011-06-14 @ 09:24:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0