positivt och negativt

Ja...  i detta inlägget ska jag berätta positiva saker och negaiva saker. de har hänt väldigt mycket nu under veckan som jag vill tala om samt saker jag INTE vill tala om. men i alla fall...
  • Jag spelade staffanstorpsupen igår och vi gick vidare till slutspel på söndag = positivt!
  • Skulle till nova idag men de blev inte av för jag bråkade med mamma o pappa = negativt!
  • Ska allderles strax ut i solen men rina och vi ska mot stan och äta glasss.. mums = positivt!
  • Min Picasa 3 funkar INTE ALLS, jag klarar mig inte utan redigering.. sucks = negativt!
  • Försöker ladda ner en ny Picasa 3 men den funkar inte heller... suuucks too = negativt!
  • Är glad nu samt sur = positivt och negativt :) :(


nya profilbilden på FB yes, bilden är tagen från studenten mina damer och herrar ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0