what do you think?

Vad tycker ni om min nya header? bilden är inte speciellt ny men den duger som en header tycker jag! lämna gärna en kommentar på vad ni tycker, det skulle inte skada! :D

Vet ni vad jag nyss kom på? vi går bara i skolan i 3 dagar från och med idag! vi har ju två underbara studiedagar (torsdag - fredag) + helgen! hur grymt är inte de? toppen tycker jag. jag får väll se vad som står på listan hemma, men ingenting än så länge. det ända jag väntar på just nu är mina CONVERSE I VITA som jag vill ha :(

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

headern är superfin :)

2011-03-21 @ 16:15:38
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: elin din kusiin :)

guuud jag vill med ha mina blå och vita converse + sjukt fin header ojj min staving va inte så bra men jaja den duger :D<3

2011-03-21 @ 17:54:53
Postat av: Anonym

du, du har inte sagt vem veckans blogg är? :S

2011-03-22 @ 19:48:46
URL: http://rinic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0