Information



HEJ! ska strax iväg på träning så jag passar på att ta en "jackie pudding" som kanske ger mig energi.
annars har de varit en helt vanlig skoldag.. och nästan likadant med helgen... förutom att jag har varit
iväg på zonläger,spelat match och dansat som vanligt. men nu så rinner tiden iväg och jag måste byta
om till träningskläder och packa träningsväskan! ... juste.. nu kom jag på de.. imorgon ska jag och laget
fotograferas och sedan där efter ska vi vidare till malmö och kolla när LdB spelar mot Linköping! kuuul.
skit samma.. herrå!

Kommentarer
Postat av: alice

hej josefine, jag känner inte dig men läser din blogg varje dag! :D

den är verkligen superbra

men kunde du inte haft frågestund för att jag hade velat veta mer om dig.. t.ex vilken som e din favvo färg, bästa kompisar och vad ni brukar göra

hejdå ha det så bra hälsningar Alice 13 år

2011-05-03 @ 18:22:03
Postat av: matilda

var med och tävla i min veckans blogg! (-:

www.matildagronqvist.blogg.se



jättefin blogg hjärtat!

2011-05-03 @ 20:30:55
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/
Postat av: matilda

Tack för att du var med i veckans blogg!

Nu är dom tre vinnarna uttagna, kanske var det du?

Gå in och kika, kram! :)

2011-05-06 @ 20:49:34
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0