Alltmän info

Jadå! i detta inlägg hade jag tänkt svara på fler frågor, berätta om vad jag kommer uppdatera
om här näst och kanske lägga upp en favortitlåt. Så, ta er tid till att läsa om ni orkar, men jag vet att ni orkar!

Allmän
För det första så har jag lovat er att jag ska lägga upp bilder på vad jag har fått i födelsedagspresent, och jag lovar er, det kommer under dagarna. det är ju bara det att nu när det är vinter så mörknar det så snabbt, så jag får inte chansen att fotografera med ett bra ljus. vintern är värkligen en bloggerskas värsta tid. och för det andra så ska jag börja lägga in "dagens outfit" igen, saknar ni inte det? det var ju sjuuukt längesen, synd att jag inte har ett bra stativ till min kamera ännu..tro mig det står längst upp på julklappslistan! men i alla fall, det var någon som hade en fråga till mig som jag hittade bland kommentarerna för en stund sedan. den lyder såhär:

Fråga
- Du har verkligen underbart fint hår, skulle bara undra, vad använder du för schampo och balsam? kram
svar: Tack så jättemycket! jag använder mig av sunsilk som är jätte bra för mitt hår! jag rekommenderar det till alla! ni kanske har sett reklamen på tv:n? det sägs att sunsilk är det BÄSTA schampot som rekommenteras!

Musik
Nu hade jag tänkt att lägga upp min favortitlåt just nu och berätta en sak. När jag var på jägers här om dagen, så ville jag höra en av mina favoritlåtar! ooooch gissa vilken låt jag hör på dansgolvet , LEVELS - AVICII ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0