Happy Birthday

CHINABOX IN MY ♥

Idag är det min dag, blir bara 14 faktiskt........ja. så är det när man fyller sent på året, men aja jag är ändå lika glad! Ni kanske undrar vad jag har fått för något speciellt, jo jag fick mina 1 000 kronor som jag är jätteglad över. Det kommer även en superbra locktång i efterhand närmare mot julen som jag har tjatat om! har inte fått så mycket mer men jag kommer få resten till jul. Eftersom att det är min dag så fick jag ju självklart välja kvällsmat och det blev ju China Box, vad annars? SÅ JÄVLA GOTT är det (inte svära Josefine).
- Ha en fortsatt underbar dag, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: elin

åh jag älskar china box det ärså jävla gott, om jag får uttrcka mig så :) Hoppas du får väldens bästa dag kusin! Stort grattis till dig! :*<3

2011-11-23 @ 18:12:38
URL: http://elintayeh.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0