My own photos


Igår kväll så tog jag och Johanna en tripp till stan för att handla lite lördagsgottis, där efter begav vi oss hem till Johanna för att övernatta där. gud vad kul vi hade, har ingen aning hur länge vi satt uppe men jag kommer väl ihåg att jag pratade om massa konstiga saker så sent på natten. när jag är uppe så sent så vet jag inte vad jag pratar om till sist. men slutsnackat om det, idag satt vi och pysslade med foto, skrev ut och gick ut och fotade. visst, det blev riktigt bra foton och när man skrev ut blev dem ännu vackrare! ville bara påminna er om att bilderna INTE är redigerade ;)

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Super fina bilder! Vad för slaggs papper lägger du imutskrivaren för att så såna fina fotobilder genom att bara skriva ut från datan? :)

2011-11-14 @ 14:48:27
URL: http://korneliias.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0