Svar ifrån frågesunden

  • Vem är dina närmaste vänner? svar: Jag har ett par stycken vänner som står mig nära och som jag kan lita på till hundra procent, Emma, Natalie, Rina. Rina är som en bästavän för mig ♥
  • Vad föredrar du mest, godis eller chocklad? svar: GODIS lätt... jag är en riktigt godisgris asså! 
    jag äter dock inte chocklad kan jag tillägga, varför är för att jag får finnar av det.
  • Vad är det bästa som har hänt dig? svar: Hmn.. svår fråga, det finns många saker som är det bästa som har hänt mig. så jag kan inte peka ut något direkt.
  • Vem är din idol? svar: Jag har inte direkt någon idol, utan jag gillar jätte många artister. men jag verkligen ÄLSKAR ne-yo och chris brown! när de sjunger så känns det som att jag får en speciell känsla i kroppen (a
  • Vilken är den bästa låten du vet? svar: För tillfället är det faktiskt Turn Me On med David Guetta och Niki Minaj! jag älskar nicki minaj... hon är så grym asså. för er som inte har någon aning om vem hon är så kan ni se bilden under:
  • Vilken är den bästa filmen du sett? svar: Oh, där kom ännu en svår fråga... har sett jätte många bra filmer som jag verkligen gillar! kan inte heller riktigt peka ut någon, jag gillar The glass house.. en gammal film men sjukt bra :D
  • Vilken är din favorit maträtt? svar: Tacos, Thaimat mums filiibaba!
  • När började du blogga? svar: Ni kan nog själva redan lista ut det som ni kanske har tjuvkikat i menyn Oktober 2010. fast jag har bloggat lång sen innan men jag började om på nytt i oktober förra året så det är därför det står att jag bröjade blogga då.
  • Bära gula floppatofflor hela livet eller fettigt hår? svar: Hahah, rolig och knasig fråga. skulle aldrig klarat av att gå med fettigt hår i ett helt år!! ne fyför, hade känt mig riktigt äcklig. därför väljer jag ju såklart gula floppatofflor för de är ju sött även i snöslask :)
  • Förlora minnet eller rullstolsbunden? svar: Rullstolsbunden, varför har jag ingen aning alls... haha. skulle nog inte vilja förlora minnet och inte veta vem jag själv är.
  • Vänner eller miljonär och kan köpa vad du vill? svar: Bra fråga! Jag svarar vänner helt klart, jag menar vänner är värda mer än pengar. tänk om du skulle varit stenrik och inte haft några vänner alls /:
    "Money can't buy us happiness"
  • Vara hatad eller nörd? svar: Man vill inte vara nörd & man vill inte vara hatad. men hellre nörd än att vara hatad, då skulle ju igen gilla en om man var hatad? men om man är nörd och folk gillar en så är det ju inga problem.
  • Sushi eller friterad bläckfisk? svar: Jag har faktiskt inte smakat sushi men det ser äckligt ut, friterad bläckfisk är dock inte godare(har smakat det). så jag vet inte.... om jag någon gång smakar sushi så kanske jag hade valt sushi men just nu vet jag inte.
  • Kamera eller dator? svar: Dator, för där finns det fler saker du kan göra ;)
  • Malaysia eller Indien? svar: Indien.... skulle jättegärna vilja åka dit! har alltid varit en resa som har stått och står fortfarande bland mina "top 10 länder som jag måste besöka" :)
  • Om nån frågade dig om du ville blogga med den vad hade du då svarat? svar: Beror på vem det är, om jag känner person rätt så bra hade jag sagt ja men om det hade varit tvärt om så hade jag svarat raka motsattsen.
  • Varför började du blogga? svar: För att min ena kompis gjorde det och jag tyckte att det verklade intressant och kul så jag startade en egen blogg (innan denna) sen tog jag bort den och gjorde en ny, alltså josefinii.blogg.se ♥
  • Hur många unika besökare har du? svar: Om du menar per dag så får jag runt 60-80, normalt eller?
  • Din framtida man, hur ska han se ut? svar: Jag vet exakt hur min framtida man ska se ut, när jag väl tänker efter så ser jag en bild framför mig på Josh Duhamel. Oooh, han är typ översnygg, skulle göra vad som helst för att få en sådan snygging!! ni kanske känner igen han ifrån life as we know it? ;) :
  • Ditt framtida bröllop, var & hur? svar: Oj, så långt har jag inte tänkt ännu faktiskt mer än vem jag ska gifta mig med, guess who :). men det hade varit fantastiskt att gifta sig utomlands bland palmer och strålande solsken!! rena paradiset rätt ut sagt.
  • Ditt jobb i framtiden, vad & var? svar: Ingen aning, jag vet inte ens riktigt vad jag vill läsa till när jag kommer till gymnasiet. det är så många tankar som snurrar runt i ens huvud, kanske samhälle media. men du frågade ju efter mitt framtida jobb och mitt var är: jag vet inte. hade aldrig varit fel med ett drömjob där man tjänar bra summor med pengar!
  • Om du skulle trilla ner för en klippa, vad var det sista du skulle tänka på? svar: Min underbara familj,släkt och obeskrivliga vänner!! det är dem jag älskar mest av allt i hela världen ♥
  • Favorit film? svar: se fråga längre upp så får du nog ditt svar :D
  • Vilken person inspirerar dig mest? svar: Jag är ju väldigt intresserad av fotboll, så jag blir väldigt inspirerad av Nilla Fischer (stava) som spelar i LdB Malmö! hon är riktigt duktig och är min förebild kan man säga. vill också spela där när jag blir äldre :)
  • Bästa låten? svar: se fråga längre upp!
  • Har du något tips på inspirerande bloggar, eller allmänt bara bloggar man kan läsa? svar: Du kan läsa det i frågan : vilka bloggar följer du. där hittar du nog lite tips på olika bloggar jag följer.
  • Var köper du helst dina kläder ifrån? svar: GinaTricot, BikBok, Veromoda, Vila, Zara och Monki :)

  • Kan du inte lägga upp en video på hur du sminkar dig och vad du använder för smink? svar: Visst kan jag det, ska göra det så fort jag får tid... är så mycket annat som kommer före så att man glömmer bort det.
  • Vad är dina planer inför framtiden? svar: Få så bra jobb som möjligt, ha en underbar familj, tjäna bra summor pengar, leva lyxliv! man kan ju alltid ha fantasii (a
  • Vad heter första killen du var kär i? svar: Vi har ju faktiskt varit tillsammans innan men Adam, haha.. gillade han i ett bra tag i mellanstadiet.
  • Hur många killar har du haft? svar: 4 stycken, är inte en sådan person som är ihop med vem som helst. bryr mig faktiskt inte så mycket om hur många jag har och hur många jag vill ha.
  • Nämn 5 artister du älskar! svar: Mohombi,Ne-yo,Rihanna,Beyonce och Chris Brown :)
  • Gillar du att sjunga, hade inte du kunnat lägga ut ett klipp där du sjunger? svar: Gillar att sjunga gör väl alla men jag är inte så värst bra på det, det är liksom inte min starka sida. så därför säger jag nej till det där med klippet.
  • När fick du din första mens? svar: Är det så intressant? haha.. omg den som har skrivit denna frågan har nog inget annat för sin än att veta allt i folks privatliv. jag fick den i mitten av 7:an och det är väl normalt?
  • Har du använt tampong någon gång? svar: Nej
  • Är du kär i någon, isf vem? svar: Kanske de, men vem tänker jag inte säga. det har ni inte o göra med!
  • Vilken färg har du på din bh nu? svar: ööm, black
  • Har du strulat på jägers nån gång? svar: ......
  • Hur många gånger har du strulat? svar: -.-
  • Tycker du att nån i din klass har jätte små bröst? svar: Nej?! vf skulle jag?
  • Fick du mens sist i din klass? svar: Jag vet INTE
  • Om du va tvungen att byta namn, vad skulle du heta då? svar: Nicole, för att jag tycker att det är jättefint! Desiré är också fint, fast det är så annorlunda. kan inte komma på fler namn just nu :)
  • Hur många barn vill du ha och vad vill du att de ska heta? svar: Max 2, inte mer...jag vill att de ska heta Nicole (eftersom att jag själv inte heter de) , och Julius! min har en lillebror som heter Julius och det är så himmla gulligt på småbarn!!
  • Vad är din favoritmaträtt? svar: Skrolla längre upp i listan så hittar du svaret!
  • Vilken hårfärg föredrar du? Brunt,Blont,Rött,Ljusbrunt? svar: Jaa, själv vill jag göra mitt hår ljusare än vad jag har nu (alltså ljusbrunt.. nutellabrun). rött är faktiskt också ganska snyggt nu! har blivit jätte populärt har jag märkt :)
  • Är du på g med nån? svar: Inte vad jag vet men,men...
  • Hur kan du va så söt? svar: Jag är inte alls söt! fast det finns ju vissa saker man är inte är missnöjd med. Haha, ja jag har inte bra självförtroende tyvärr....
  • Om du fick välja 5 plagg ifrån din garderob, vilka skulle det vara då? svar: Bra fråga! fast den var väldigt svår att svara på... men gälls skor? aja, jag har väldigt mycket kläder att välja mellan i så fall. Jag hade nog valt min rosa axelarmade skjorta (Ginatricot), en stickad grön tröja (Ginatricot), dragkedje jeans (Pieces), och två blusar i färgerna grön och aprikosfärg (BikBok)
  • Målar du dina ögonbryn? svar: Yes i do, har börjat göra det nu.. det är faktiskt rätt så snyggt!
  • Vilken pizza gillar du mest? svar: Kebabpizza & capricciosa :)
  • Vem e snyggast i din klass? svar: Killar eller tjejer? aja, annars är ju Natalie och Emma snyggast! ;) tycker inte att någon kille i klassen är snygg.. asså så att man tycker kär-snygg om ni fattar!
  • Favorit chips? svar: Sourcream onion ... sen finns det andra goda smaker som jag också gillar men jag kan dock inte namnet på de.
Hoppas att ni fick svar på era frågor :D

Kommentarer
Postat av: rina

aw, älskar DIG gumman <33<3<3<3

2011-09-20 @ 21:27:07
URL: http://rinic.blogg.se/
Postat av: felicia /foto

hahaha om jag skulle hoppa från en klippa skulle jag nog mer tänka: HOLLLLYFUUUCK!!!!!

2011-09-21 @ 18:31:08
URL: http://friidhs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0