What a beautiful day

mobilfoton (live with that)

Vilken underbar dag!! ingen riktig skoldag och solen skiner i högsta grad. som sagt, idag har jag och natalie sluppit en hel skoldag, riktigt awesome. varför hade jag tänkt berätta nu, jo eftersom de är km (kretsmästerskap) idag för många skolor så fick jag och natalie äran att hjälpa till och "döma". vi träffade även rina som ockå var det, konstigt nog var det inte bara hon utan massa elever som skulle hjälpa till. höh, jag o natalie som trodde att vi var ensamma.

nu kan jag inte skriva mer för jag måste fortsätta plugga och sedan ska jag iväg på fotbollsträning.
imorgon väntar jag mig en lång och härlig dag på nova lund, YEEE! shopping time -> yes ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0